NielsFCWillems
@larsros 1. MVO 2. Internal Branding en 3. Social Media zijn de belangrijkste innovaties in samenwerken.
Ik: "Waarom in deze volgorde?"
NielsFCWillems
@larsros MVO gaat over het hogere gezamelijke doel , Internal Branding is een aanpak om dat te deployen en Social Media jaagt netwerking aan
Welke vraag zou u aan uw netwerk willen stellen? Ziet u de mogelijkheden om in een zeer kort tijdsbestek specialistische kennis te vinden? Welke kansen biedt Twitter voor u?
Linked In is een medium waar specialisten elkaar opzoeken en meer ruimte kunnen nemen om een discussie te voeren. Zo heb ik vandaag onder andere commentaar gegeven op de discussie "WMO en bezuinigen":
Natuurlijk gebruik ik ook nog de vertrouwde media als email en telefoon, toch zijn bovenstaande voorbeelden het signaal dat je op vele leuke, en voor velen nog steeds nieuwe, manieren kunt samenwerken. En dan ook nog aan de verbetering van MVO?!
Over MVO geschreven, bij deze wijs ik graag op het volgende initiatief van Madelon Revermann:
Meer info? Kijk eens op:
www.stadstas.nlinfo@stadstas.nl
www.revermann.nl
info@revermann.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten